jueves, 18 de septiembre de 2014

Molestias en nocello

Bos días a todos.
Quixera comentar un problema que teño no nocello dereito e que, ainda que non me impide pedalear, si me molesta e, sobre todo, me baixa o rendimento.
Mentres que co nocello ezquerdo pedaleo redondo, co dereito me costa subir a perna, é como se tivera que arrastrar dela e acompañala compensando con máis forza coa outra perna.
Fai varios anos nun paseo pola neve en Pena Trevinca pisei en vacio, producíndome unha forte dor, pero pasou so.

Se alguen da Peña me poidera aconsellar ou encauzar,estaría agradecido. 

4 comentarios:

  1. Onde dixen nocello quería decir xionllo.
    E non vos cortedes que espero ansiosamente as vosas respostas.

    ResponderEliminar
  2. Hola oskar...
    Facer de chaman na rede! !!Si confias na medicina convencional..facer unha RM..si prefieres valorar outras opcións eume ttrato en vigo con un tipo moii bo...por outro lado revisar altura sillin..parte dianteira da rodilla por centro de eixe pedalier..avance-retroceso de calas..avance-retroceso de sillín.
    Por ultimo..hay un producto moiii bo para temas de rodilla que si non eres alérgico a nada che pode ir de pelicula l...se chama Traumeel s
    50 comprimidos...
    Un saludo!!!

    ResponderEliminar
  3. Gracias amigo, todos os consellos que me das os terei en conta e a miña idea e intentar que o problema que teño me limite o menos posible.

    ResponderEliminar
  4. Se o doutor Niko ou o doutor Ferdinand teñen algo que decir, que falen agora ou que calen para sempre.
    Prego.

    ResponderEliminar